سید روح اله موسوی معاون تربیت بدنی و سلامت استان از برگزاری مسابقات فوتسال فرهنگیان استان یادواره شهید ابراهیم هادی خبر داد. معاون تربیت بدنی و سلامت استان در حاشیه برگزاری مسابقات فوتسال ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا ،شهید همت و بویژه شهید جمهور و همراهانشان اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم از […]

سید روح اله موسوی معاون تربیت بدنی و سلامت استان از برگزاری مسابقات فوتسال فرهنگیان استان یادواره شهید ابراهیم هادی خبر داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان در حاشیه برگزاری مسابقات فوتسال ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا ،شهید همت و بویژه شهید جمهور و همراهانشان اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی بود که همه ما بایستی این مهم را سرمشق خود قرار دهیم .

موسوی در ادامه ضمن تقدیر از حضور فرهنگیان در مسابقات ورزشی در تمام رشته ها بیان داشتند ،این مسابقات پس از برگزاری در سطح شهرستان و قطب‌های ۸ گانه استان در مرحله پایانی با حضور منتخب ۸ قطب در مجموعه ورزشی شهید باهنر اهواز برگزار شد.

موسوی در ادامه گفت: مسابقات فرهنگیان طرح شهید ابراهیم هادی باعث ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه همدلی و تعاون و همچنین افزایش امید در بین فرهنگیان استان شده است.

سید روح اله موسوی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از آقای مرتضوی نسب سرپرست هیأت ورزش دانش آموزی استان و مجموعه ایشان و شرکت کنندگان این مسابقات بیان کرد: در این مسابقات تیم های بهبهان، ایذه و کرخه به ترتیب مقام های اول تا سوم این مسابقات را کسب نمودند.

 

بهبهان قهرمان مسابقات فوتسال استان خوزستان شد - پایگاه خبری تحلیلی بهبهان نو