سیدولی الله موسوی فرماندار بهبهان در نشست با خبرنگاران با اشاره به شروع بکار مجلس و پایان انتخابات، خواستار همدلی، وحدت و هم افزایی بیشتر برای حرکت به سمت پیشرفت شهرستان شد.

به گزارش بهبهان نو به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهبهان ،با دعوت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگاران، سیدولی الله موسوی فرماندار شهرستان بهبهان به صورت سرزده در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران حضور یافت و در پی آن محمدطلا مظلومی نماینده محترم شهرستان در مجلس نیز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان حاضر شد.

فرماندار شهرستان بهبهان در ابتدا از مدیر اداره ارشاد برای برپایی این جلسه تشکر کرد و افزود: حضور نماینده مجلس در جمع اصحاب رسانه را نیز خیرمقدم گفته و به فال نیک می گیریم.

وی با اشاره به انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتخابات به پایان رسید و اکنون فصل همدلی و هم افزایی و وحدت است و بدون شک فضای دوقطبی به نفع شهرستان نخواهد بود.

سیدولی الله موسوی گفت در برخی تحلیل ها به عقب ماندگی بهبهان اشاره می شود حال آنکه باید گفت دلیل حس عقب افتادن بهبهان نسبت به سایر شهرستان ها گستردگی و پهنه وسیع این شهرستان است در صورتی که کارهای عمرانی و پروژه های مختلف انجام شده در بهبهان بسیار زیاد، وسیع و گسترده بوده اند.

وی مهاجر پذیر بودن بهبهان و وجود جذبه برای مهاجرت و سکونت در این شهرستان را نشان آن دانست که کارهای خوبی انجام شده است که امروز از سایر نقاط علاقه دارند به این شهرستان بیایند.

فرماندار بهبهان در ادامه خطاب به خبرنگاران گفت: امروز با توجه به سرعت فزاینده اطلاعات، و گسترش اخبار، رسانه ها در توسعه و آگاه سازی نقش کلیدی دارند و باید در ایجاد بسترهای اطلاع رسانی و ارتقا فرهنگ عمومی جامعه نقش غیر قابل انکار خود را بازی کنند.

به گفته وی حرفه خبرنگاری یک پل دو سویه است میان مردم و مسئولان و یکی از جذاب ترین لحظات فعالیت خبرنگار زمانی است که دغدغه های مردم را به مسئولان منتقل می کنند، لذا خبرنگار می تواند با تهیه اخبار دقیق از جامعه، جعل ستیز، امید آفرین و امنیت ساز باشد.

فرماندار شهرستان بهبهان افزود: البته لزوم رعایت عدالت نیز وجود دارد و باید اصحاب رسانه در کنار بیان کاستی ها، با تبیین موفقیت ها و خدمات ارائه شده، رسالت خبری و خبرنگاری خود را عادلانه انجام دهند.

به گفته وی خبرنگار باید اطلسی از اطلاعات سیاسی فرهنگی جغرافیای تاریخی اقتصادی منطقه خود باشد و ارتباط روابط عمومی ها و رسانه ها نیز دو سویه باشد، باید روابط عمومی های ادارات و سازمان ها باهم در ارتباط باشند.

فرماندار شهرستان بهبهان ابراز امیدواری کرد این گونه جلسات ادامه پیدا کند و خطاب به اصحاب رسانه گفت ما نقد ها و بیان کمبود ها و کاستی ها را می پذریم، در مقابل رسانه ها هم هرجا کاری شده است پوشش دهند و امید آفرینی کنند.

 

نماینده مجلس بهبهان در جمع خبرنگاران 1 - پایگاه خبری تحلیلی بهبهان نو نماینده مجلس بهبهان در جمع خبرنگاران 2 - پایگاه خبری تحلیلی بهبهان نو نماینده مجلس بهبهان در جمع خبرنگاران 3 - پایگاه خبری تحلیلی بهبهان نو نماینده مجلس بهبهان در جمع خبرنگاران 4 - پایگاه خبری تحلیلی بهبهان نو