به گزارش بهبهان نو به نقل از ایرنا، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان با اشاره به کشف یک مزرعه استخراج رمز ارز دیجیتال گفت: هشت دستگاه استخراج‌گر ارز دیجیتال غیر مجاز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان بهبهان شناسایی و جمع آوری شد.   به گزارش ایرنا، سرهنگ سعید شعبان یکشنبه درجمع خبرنگاران […]

به گزارش بهبهان نو به نقل از ایرنا، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان با اشاره به کشف یک مزرعه استخراج رمز ارز دیجیتال گفت: هشت دستگاه استخراج‌گر ارز دیجیتال غیر مجاز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان بهبهان شناسایی و جمع آوری شد.

 

به گزارش ایرنا، سرهنگ سعید شعبان یکشنبه درجمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال بدون مجوز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بهبهان با کار اطلاعاتی یک باب منزل که جهت نگهداری و استفاده از دستگاه‌های استخراج رمز ارز مورد استفاده قرار می‎گرفت را شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند عنوان کرد: در این ارتباط یک متهم پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.