بهبهان نو – روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهبهان با انتشار خبری ضمن تایید وقوع آتش‌سوزی گسترده در کوه‌های خائیز بهبهان، از اعزام دو بالگرد مدیریت بحران کشور و سازمان منابع طبیعی به منظور کمک به اطفای حریق به شهرستان بهبهان خبر داد. سید ولی‌الله موسوی، فرماندار شهرستان بهبهان با بیان اینکه آتش‌سوزی شب گذشته آغاز […]

بهبهان نو – روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهبهان با انتشار خبری ضمن تایید وقوع آتش‌سوزی گسترده در کوه‌های خائیز بهبهان، از اعزام دو بالگرد مدیریت بحران کشور و سازمان منابع طبیعی به منظور کمک به اطفای حریق به شهرستان بهبهان خبر داد.

سید ولی‌الله موسوی، فرماندار شهرستان بهبهان با بیان اینکه آتش‌سوزی شب گذشته آغاز شده بود، اظهار داشت: با توجه به شدت حریق و صعب‌العبور بودن منطقه، پس از بررسی‌های انجام شده در شب گذشته و با هماهنگی استاندار خوزستان و مدیریت بحران استان، اعزام بالگرد به منطقه ضروری تشخیص داده شد.

وی ادامه داد: با موافقت مسئولان، دو بالگرد شامل یک بالگرد هلی‌برد نیرو و یک بالگرد آب‌پاش در راه استان خوزستان هستند که امروز جهت آغاز عملیات اطفای حریق به شهرستان بهبهان خواهند رسید.

فرماندار شهرستان بهبهان با اشاره به صعب‌العبور بودن منطقه و گستردگی حریق، افزود: با توجه به ناتوانی نیروهای زمینی در مهار کامل آتش، اعزام بالگرد اطفای حریق ضروری بود که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده این امر محقق شد.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای مردمی، دولتی و نظامی در عملیات اطفای حریق، ابراز امیدواری کرد با همکاری همه جانبه، شاهد مهار کامل آتش‌سوزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشیم.

 

Negar 1720599966925 - پایگاه خبری تحلیلی بهبهان نو