بهبهان نو - دکتر محمدرضا خواجه پور سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان از پلمب یک واحد صنفی نانوایی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط خبر داد.

به گزارش بهبهان نو به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی بهبهان، دکتر محمدرضا خواجه پور سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اعلام این خبر گفت: یک واحد نانوایی بدلیل عدم رعایت دستورالعمل ها و موازین بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط این معاونت پلمب و از ادامه فعالیت آن تا اطلاع ثانوی جلوگیری شد.

خواجه پور افزود: نظارت های بهداشتی از مراکز تهیه، توزبع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی در ساعات اداری، غیراداری و روزهای تعطیل با دقت و حساسیت در حال انجام بوده و با کسانی که نسبت به رعایت قوانین و موازین بهداشتی کوتاهی کنند طبق قانون و بر اساس دستورالعمل های مربوطه برخورد خواهد شد.

سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان در پایان از عموم شهروندان خواست هر گونه تخلف بهداشتی در مراکز و اماکن عمومی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت گزارش داده، تا به محض ثبت شکایت، کارشناسان بهداشت محیط به محل مورد نظر مراجعه و در صورت تایید شکایت، اقدامات قانونی انجام شود.

 

IMG 20240811 WA0010 - پایگاه خبری تحلیلی بهبهان نو