بهبهان نو – پس از مشکلات اخیر در خطوط تلفن شهر بهبهان، خط اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان بهبهان جهت جلوگیری از مشکلات پیش آمده و قطعی خطوط به سیستم فیبر نوری مجهز شد. گفتنی است که دانشکده علوم پزشکی بهبهان این اقدام را با هدف برقراری و اتصال دائم، مستمر و با کیفیت خطوط تلفن […]

بهبهان نو – پس از مشکلات اخیر در خطوط تلفن شهر بهبهان، خط اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان بهبهان جهت جلوگیری از مشکلات پیش آمده و قطعی خطوط به سیستم فیبر نوری مجهز شد.

گفتنی است که دانشکده علوم پزشکی بهبهان این اقدام را با هدف برقراری و اتصال دائم، مستمر و با کیفیت خطوط تلفن اورژانس ۱۱۵ به منظور خدمت‌رسانی به شهروندان انجام داده است.

خانم مهندس طاهره بگدلی، مدیر اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشکده علوم پزشکی بهبهان، این پروژه را گامی موثر در حفظ سلامت و حیات مصدومان و بیماران دانست و تأکید کرد که با توجه به اختلالاتی که گاهاً در خطوط قدیمی مخابرات مشاهده می‌شد، استفاده از فناوری فیبر نوری برای خطوط اورژانس ۱۱۵ در دستور کار قرار گرفت و این اقدام با همکاری اداره مخابرات شهرستان و تلاش‌های واحد‌های آمار و فناوری اطلاعات دانشکده علوم پزشکی بهبهان و مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ به سرانجام رسید.

بر اساس این خبر، این پروژه با اعتباری معادل ۴ میلیارد و پانصد میلیون ریال انجام شده و هم اکنون مرکز اورژانس ۱۱۵ با شش خط پایدار آماده خدمات‌رسانی ۲۴ ساعته به شهروندان است که این تغییرات اساسی، کیفیت خدمات اورژانس پیش بیمارستانی را به شکل قابل توجهی بهبود خواهد بخشید.