بهبهان نو – در اقدام حمایتی دانشکده علوم پزشکی بهبهان، ۴۲۰ خدمت دندانپزشکی رایگان به دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم بهبهان ارائه شد. سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اعلام این خبر گفت: در راستای توزیع عادلانه خدمات و تامین سلامت اقشار و گروه های مختلف مردمی، به همت واحد دهان و دندان […]

بهبهان نو – در اقدام حمایتی دانشکده علوم پزشکی بهبهان، ۴۲۰ خدمت دندانپزشکی رایگان به دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم بهبهان ارائه شد.

سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اعلام این خبر گفت: در راستای توزیع عادلانه خدمات و تامین سلامت اقشار و گروه های مختلف مردمی، به همت واحد دهان و دندان معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان، کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق حاشیه شهر و روستاهای هدف اعزام و اقدام به ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به دانش آموزان کرد.

دکتر خواجه پور افزود: در همین راستا و در شش ماهه نخست سال جاری تاکنون بیش از ۴۲۰ خدمات دندان پزشکی رایگان برای ۳۴۰ دانش آموز ارائه شده است.

دکتر خواجه پور در ادامه اظهار داشت: معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان این طرح را برای برخورداری همه ی دانش آموزان نیازمند ادامه داده و کلینیک سیار بزودی در دیگر مناطق حضور یافته و ارائه خدمت خواهد کرد.

 

IMG 20241013 WA0023 - پایگاه خبری تحلیلی بهبهان نو

IMG 20241013 WA0025 - پایگاه خبری تحلیلی بهبهان نو