به گزارش بهبهان نو به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی بهبهان، به همت معاونت آموزش، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی و دانشجویان هیات اجرایی ،مراسم دانش آموختگی دانشجویان ورودی ۱۳۹۹ دانشکده علوم پزشکی بهبهان روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه و هم زمان با عید سعید قربان برگزار شد. این مراسم با حضور دکتر صباغان […]

به گزارش بهبهان نو به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی بهبهان، به همت معاونت آموزش، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی و دانشجویان هیات اجرایی ،مراسم دانش آموختگی دانشجویان ورودی ۱۳۹۹ دانشکده علوم پزشکی بهبهان روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه و هم زمان با عید سعید قربان برگزار شد.

این مراسم با حضور دکتر صباغان رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان، مهندس امانی مشاور ریاست دانشکده و مدیریت اجرایی معاونت آموزش، دکتر زارع زاده مدیریت آموزش و تحقیقات، مهندس شهبازی مقدم مدیریت دانشجویی فرهنگی، اساتید، کارکنان، دانشجویان و خانواده دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشکده بهداشت برگزار شد.

در پایان این برنامه با حضور مسئولین از فارغ التحصیلان رشته های رادیولوژی، اتاق عمل، پرستاری و بهداشت عمومی با اهدای لوح و تندیس تجلیل و دانشجویان سوگند نامه را قرائت کردند.

 

IMG 20240618 WA0012 - پایگاه خبری تحلیلی بهبهان نو