بهبهان نو – فرماندار بهبهان ضمن تاکید بر ضرورت ساماندهی استادکاران و کارگران ساختمانی و فصلی، بر تشکیل کارگروهی جهت شناسایی مکانی مناسب برای تأسیس دفتر انجمن این قشر تأکید کرد و با اشاره به حقوق این قشر زحمتکش، از برنامه‌ریزی برای تعیین دستمزد بر اساس میزان تخصص آنان با نظارت انجمن خبر داد. فرماندار […]

بهبهان نو – فرماندار بهبهان ضمن تاکید بر ضرورت ساماندهی استادکاران و کارگران ساختمانی و فصلی، بر تشکیل کارگروهی جهت شناسایی مکانی مناسب برای تأسیس دفتر انجمن این قشر تأکید کرد و با اشاره به حقوق این قشر زحمتکش، از برنامه‌ریزی برای تعیین دستمزد بر اساس میزان تخصص آنان با نظارت انجمن خبر داد.

فرماندار بهبهان با تأکید بر ضرورت ساماندهی استادکاران و کارگران ساختمانی و فصلی شهرستان بهبهان، گفت: حضور بی‌نظم این افراد در میادین شهری نه تنها شایسته آنان نیست بلکه باعث ایجاد منظره‌ای نامناسب در شهر می‌شود به همین منظور، ایجاد مکانی مناسب و شایسته برای تجمع و فعالیت این عزیزان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: به منظور اجرایی شدن ساماندهی این بزرگواران، کارگروهی تشکیل شده تا مکانی مناسب برای تأسیس دفتر انجمن استادکاران و کارگران ساختمانی و فصلی شهرستان بهبهان شناسایی و مشخص کند از این رو با ایجاد این دفتر، ضمن ساماندهی این افراد، محلی برای تجمع و تعامل آنان فراهم خواهد شد.

سید ولی الله موسوی همچنین بر لزوم ساماندهی دستمزد این افراد تأکید کرد و افزود: با راه‌اندازی این دفتر و تشکیل انجمن، اطلاعات تخصصی استادکاران و کارگران ثبت شده و دستمزد آنان بر اساس میزان تخصص و تحت نظارت انجمن تعیین خواهد شد.

فرماندار بهبهان در ادامه به برنامه‌ریزی برای تهیه لیست تخصص‌های استادکاران و کارگران اشاره کرد و افزود: با تلاش انجمن، سامانه‌ای برای ثبت تخصص‌های این افراد ایجاد خواهد شد تا شهروندان بتوانند به راحتی افراد متخصص و نیروی کار مورد نظر خود را انتخاب کنند.

فرماندار بهبهان با اشاره به نتایج مثبت این طرح، گفت: با اجرای این طرح، ایستگاهی مشخص برای تجمع استادکاران و کارگران تعیین خواهد شد و این افراد با دریافت کارت شناسایی صلاحیت، رتبه‌بندی شده و دستمزد آنان به‌صورت مصوب و رسمی تعیین خواهد شد تا از بی‌نظمی و مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

سید ولی الله موسوی در پایان تأکید کرد: با اجرای درست این طرح، انتظار می‌رود وضعیت معیشتی و کاری استادکاران و کارگران ساختمانی و فصلی در شهرستان بهبهان بهبود یافته و زمینه برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان فراهم شود.

 

طرح جدید فرمانداری بهبهان: استادکاران و کارگران ساختمانی و فصلی ساماندهی می‌شوند

طرح جدید فرمانداری بهبهان: استادکاران و کارگران ساختمانی و فصلی ساماندهی می‌شوند