از ابتدای مهرماه ۱۴۰۲ تا بهمن ماه سال جاری بیش از ۵۸۰ تماس مزاحم تلفنی و ۱۷۰ تماس مشاوره‌ای با اورژانس ۱۱۵ بهبهان گرفته شده است.

بهبهان نو – از ابتدای مهرماه ۱۴۰۲ تا بهمن ماه سال جاری بیش از ۵۸۰ تماس مزاحم تلفنی و ۱۷۰ تماس مشاوره‌ای با اورژانس ۱۱۵ بهبهان گرفته شده است.

مهرداد سنا سرپرست فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اعلام این خبر گفت: در ۵ ماهه دوم سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۲۰ هزار و هشتصد و ده تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی بهبهان گرفته شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد شاهد بیش از ۵۸۰ تماس مزاحم تلفنی با شماره ۱۱۵ اورژانس پیش بیمارستانی بوده‌ایم که متأسفانه هرچند کم بوده، اما باعث اختلال در روند خدمات دهی به شهروندان گرامی شده است.

مهرداد سنا افزود: همچنین در ۵ ماهه دوم سال جاری بیش از ۱۷۰ تماس برای دریافت مشاوره‌ با مرکز فوریت‌های پزشکی گرفته شده، که پرسنل شیفت دیسپچ به خوبی مشاوره لازم را به شهروندان ارائه کرده‌اند.

سرپرست فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی بهبهان در پایان با اعلام آمادگی کامل پایگاه های اورژانس شهری و جاده ای برای خدمات رسانی، از شهروندان خواست در مواقع ضروری با حفظ خونسردی کامل اطلاعات مورد نیاز را تا رسیدن آمبولانس به کارشناسان دیسپچ ارائه دهند.