بهبهان نو _ خلاقيت و نوآوری وجه تمايز موفقيت‌های اقتصادی بوده است. همواره بهبهان مستعد یک جهش بزرگ در حوزه اقتصاد گردشگری بوده اما عدم خلاقيت و عدم ریسک پذيری در بهبهان دو عامل كليدی در محقق نشدن اين ظرفيت مغفول بوده است.

شوخوس بهبهان می‌تواند تبدیل به یک برند گردشگری شود

 

♦️بهبهان نو _ خلاقیت و نوآوری وجه تمایز موفقیت‌های اقتصادی بوده است. همواره بهبهان مستعد یک جهش بزرگ در حوزه اقتصاد گردشگری بوده اما عدم خلاقیت و عدم ریسک پذیری در بهبهان دو عامل کلیدی در محقق نشدن این ظرفیت مغفول بوده است.

Negar ۲۰۲۱۰۳۲۶ ۲۳۲۴۲۴ - پایگاه خبری تحلیلی بهبهان نو

?در دهه اخیر تعداد زیادی توانسته‌اند با دستان خالی با کمی خلاقیت، اقتصاد بومی خود را بر پایه گردشگری با ساده ترین ایده‌ها و امکانات پایه گزاری کنند.

 

? هتل‌های کپری، سیاه چادرهای عشایر و مضیف‌های عربی از جمله این خلاقیت‌ها بوده که متولیان این هتل‌های بومی توانسته‌اند پای گردشگران بی شمار داخلی و خارجی به این مکان‌ها را باز کنند.

 

?«شوخوس بهبهان» به عنوان سنت گردشگری بومی با آداب خاص خود به عنوان یک ایده متفاوت ظرفیت این را دارد که به عنوان “هتل شوخوس” تبدیل به یک برند گردشگری خاص در جنوب کشور شود.

 

?مناطق خایٔیز، تنگ تکاب می‌توانند به عنوان پایلوت اجرای این ایده به گردشگران معرفی شود.

 

?لذا دوست داران طبیعت، دهیاری‌ها و بخشداری‌های بهبهان می‌توانند این ایده را با کمترین سرمایه اجرایی و یک منبع درآمد پایدار را ایجاد کنند.

  • نویسنده : هیأت تحریریه