به گزارش بهبهان نو به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان، شهردار بهبهان گفت : به منظور زیباسازی و بهسازی مناظر شهری و در راستای پیشگیری از تجمع افراد معتاد و ولگرد، تخریب ساختمان‌ها و ملک‌های مخروبه محل مذکور به صورت جدی‌تر در دستور کار شهرداری بهبهان قرار گرفته است. دایی […]

به گزارش بهبهان نو به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان، شهردار بهبهان گفت : به منظور زیباسازی و بهسازی مناظر شهری و در راستای پیشگیری از تجمع افراد معتاد و ولگرد، تخریب ساختمان‌ها و ملک‌های مخروبه محل مذکور به صورت جدی‌تر در دستور کار شهرداری بهبهان قرار گرفته است.

دایی زاده اظهار کرد: بر اساس بازدیدهای به عمل آمده و تقاضا های شهروندان وبا اهتمام و همکاری ویژه ریاست محترم اداره آموزش و پرورش که شایان ذکر است که محل مدنظر واقع در پشت مدرسه دخترانه و تالار معلم می‌باشد، روزانه در این محل دانش آموزان زیادی حضور و تردد دارند و به منظور زیباسازی و بهسازی مناظر شهری و در راستای احداث پارکینگ منطقه ای و بازگشایی مسیر های تردد از پل نصر به طرف خیابان طالقانی،جهت کنترل ترافیک خیابان های متصل اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها با موضوع رفع خطر از بناها و رفع مزاحمت‌ها و بنا بر مطالبات شهروندان، شهرداری بهبهان با اقدام به تخریب اماکن حادثه ساز و مخروبه، در حال حاضر تعدادی از این بناها توسط کمیسیون ماده ۱۱۰ و نیروهای زحمت کش عمرانی و موتوری شهرداری تخریب شده است.

شهردار بهبهان خاطرنشان کرد: تعدادی از این مخروبه‌ها شکایت اهالی محل را دارند و شهرداری، طبق شکایت اهالی به مالک ملک جهت تخریب اخطار می‌دهد، اگر مالک اقدام به تخریب کرد، شهرداری پس از دریافت حکم از دادستان، اقدام به تخریب مخروبه خواهد کرد.

وی در ادامه گفت:براین اساس به اطلاع شهروندان محترم رسانده میشود که با این اقدام شهرداری جهت احداث پارکینگ ،مسیر های ورودی و خروجی خیابان های شهید قناطیر،معلم و حتی بانک ملی با حجم کمتری از ترافیک را در می گیرد .

 

تخریب واحدهای مخروبه پشت تالار معلم جهت احداث پارکینگ و بازگشایی مسیر های پل نصر تا پل ساغلو

تخریب واحدهای مخروبه پشت تالار معلم جهت احداث پارکینگ و بازگشایی مسیر های پل نصر تا پل ساغلو