به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهبهان نو، امروز پنجشنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۳ کوه‌های منطقه علمدار از توابع بخش مرکزی شهرستان بهبهان طعمه حریق شده است. سید ولی الله موسوی، فرماندار شهرستان بهبهان در گفتگو با خبرنگار بهبهان نو با تایید این خبر، گفت: بلافاصله پس از گزارش این حادثه، تیم مدیریت بحران شهرستان و دستگاه‌های […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهبهان نو، امروز پنجشنبه ۴ مردادماه ۱۴۰۳ کوه‌های منطقه علمدار از توابع بخش مرکزی شهرستان بهبهان طعمه حریق شده است.

سید ولی الله موسوی، فرماندار شهرستان بهبهان در گفتگو با خبرنگار بهبهان نو با تایید این خبر، گفت: بلافاصله پس از گزارش این حادثه، تیم مدیریت بحران شهرستان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط به منطقه اعزام شده‌اند تا ضمن ارزیابی حادثه، عملیات اطفاء حریق را آغاز کنند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بهبهان با اشاره به حضور نیروهای امدادی و مردمی در منطقه، افزود: در حال حاضر، علاوه بر نیروهای دستگاه‌های ذیربط، تیم‌های امدادی، کوهنوردان، تیم خط آتش، دوستداران محیط زیست و نیروهای محلی با تمام توان در تلاش هستند تا این آتش‌سوزی را کنترل و مهار کنند.

فرماندار شهرستان بهبهان در پایان خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود با تدابیر و تمهیدات صورت گرفته و حضور نیروهای مردمی در کنار دستگاه‌های ذیربط، در کمترین زمان ممکن آتش سوزی کنترل و سپس مهار شود.