آموزش و پرورش کشور در راستای سنجش میزان مهارت های هنری دانش آموزان اقدام به برگزاری جشنواره های مختلفی می نماید.چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا به گونه ای طراحی شده که انواع رشته های هنری را شامل می شود تا همه دانش آموزان بسته به استعداد خود امکان شرکت در رشته مورد علاقه خود را داشته باشند.

به گزارش بهبهان نو به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان، رسول عبدی پور با اعلام این خبر گفت: آموزش و پرورش کشور در راستای سنجش میزان مهارت های هنری دانش آموزان اقدام به برگزاری جشنواره های مختلفی می نماید. چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا به گونه ای طراحی شده که انواع رشته های هنری را شامل می شود تا همه دانش آموزان بسته به استعداد خود امکان شرکت در رشته مورد علاقه خود را داشته باشند.

وی گفت: این جشنواره با تنوع بیش از ۸۰ رشته انفرادی و گروهی در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شد.
وی افزود: با اعلام نتایج مرحله کشوری این جشنواره استان خوزستان حائز ۸۳ رتبه برتر شد که در این بین دانش آموزان بهبهانی با کسب ۲۸ رتبه برتر حائز بیشترین رتبه کسب شده در استان خوزستان شدند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان کسب این موفقیت را به معاونت پرورشی ، کارشناس حوزه فرهنگی هنری، جامعه فرهنگیان و دانش آموزان برتر تبریک گفت.