مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی بهبهان در اطلاعیه از نحوه مشاهده قیمت مقطوع دستگاه و نوار تست قند خون برای جلوگیری از گران‌فروشی توسط مردم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بهبهان نو به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی بهبهان، مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی بهبهان در اطلاعیه از نحوه مشاهده قیمت مقطوع دستگاه و نوار تست قند خون برای جلوگیری از گران‌فروشی توسط مردم خبر داد.

▪️اطلاعیه مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی بهبهان برای جلوگیری از گران‌فروشی دستگاه و نوار تست قند خون به شرح زیر می‌باشد:

به اطلاع همشهریان گرامی رسانده می‌شود با عنایت به اهمیت جلوگیری از گران‌فروشی و توزیع کالای غیر اصل و قاچاق به مردم، بخشی جهت بررسی قیمت دستگاه و نوار تست قند خون در سایت اداره کل تجهیزات پزشکی موجود می‌باشد.

به همین روی همشهریان گرامی می‌توانند برای جلوگیری از گران‌فروشی و عرضه تجهیزات و ملزومات فاقد اصالت کالا و همینطور استعلام قیمت مقطوع دستگاه و نوار تست قند خون به سایت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی به نشانی www.imed.ir مراجعه نمایند.

مراجعه کنندگان به وبسایت اداره کل تجهیزات پزشکی می‌توانند در فهرست وبسایت به بخش «استعلام» رفته و سپس از زیر فهرست استعلام گزینه «قیمت تجهیزات مصرفی مورد تایید جهت عموم مردم» را انتخاب کرده و از قیمت دستگاه‌های دارای اصالت و مورد تأیید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور مطلع شوند.

لازم به ذکر است همشهریان گرامی می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه گران فروشی دستگاه و نوار تست قند خون در کالا پزشکی‌ها و دارخانه‌های سطح شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری به مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی بهبهان مراجعه نمایند.