روابط عمومی شورای شهر بهبهان با انتشار اطلاعیه نیز از برچیدن سایه بان‌ها و تخریب پیاده رو در فاز اول این برنامه خبر داد.

بهبهان نو – شهرداری بهبهان از اجرای طرح بهسازی خیابان شهید جوانمردی تا چهارراه خروار پس از پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

هادی روحی پور عضو شورای شهر بهبهان با اشاره به جزییات این طرح در استوری خود به تغییر کلی نمای خیابان اشاره کرده و گفت: قطعاً با اجرای لیت پروژه تغییر کلی در نمای اصلی خیابان شلوغ و فرسوده {میدان شهید جوانمردی به سمت چهار راه خروار} ایجاد و به یکی از زیباترین خیابان‌های استان تبدیل خواهد شد.

این عضو شورای شهر با اشاره به طراحی انجام شده افزود: نمای کار به صورت قدیمی و با آجر قزاقی و کاشی فیروزه‌ای با الهام از طرح‌های خانه‌های قدیمی بهبهان طراحی شده است.

روابط عمومی شورای شهر بهبهان با انتشار اطلاعیه نیز از برچیدن سایه بان‌ها و تخریب پیاده رو در فاز اول این برنامه خبر داد.

متن اطلاعیه روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان:

قابل توجه همشهریان گرامی و کسبه محترم خیابان شهید جوانمردی (خروار )

شهرداری بهبهان در نظر دارد نسبت به اجرای پروژه بهسازی و مسقف سازی پیاده روهای خیابان  شهید جوانمردی حدفاصل فلکه جوانمردی تا خروا ،با هدف احیای بافت سنتی و بهبود سیما و منظر شهری اقدام نماید و در همین راستا ، عملیات برچیدن سایه بانها و تخریب پیاده رو فاز اول اجرا ،در روزهای آینده آغاز خواهد شد .

لذا بدینوسیله از همشهریان و کاسبین محترم تقاضامندیم با سعه صدر همکاری لازم با عوامل اجرایی بعمل آورده و همچنین از تاریخ ۱۰ فروردین لغایت ۱۷ فروردین نسبت به برچیدن سایه بانها با هماهنگی عوامل اجرایی اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم برچیدن سایه بانها ، شهرداری رأسا ،نسبت انجام این کار اقدام خواهد نمود.

شایان ذکر است کسبه محترم در صورت هر گونه اطلاعاتی از نحوه ی اجرای پروژه با عوامل اجرایی (واحد عمران و نظارت ،پیمانکار،روابط عمومی) شهرداری بهبهان را مطلع شوند .